O naší televizi se píší i seminární práce...
Zde je jedna z nich:
Ukázka ze stránek www.seminarky.cz
http://www.seminarky.cz/FILMpro-podnikatelsky-zamer-14239
Seminární práce se zabývá problematikou podnikatelského záměru filmové a televizní produkční společnosti FILMpro. Uvádí popis podniku, historii realizovaných zakázek i seznam dodavatelů, se kterými firma spolupracuje. Rozebírá předmět podnikání i vynaložené prostředky. Nechybí marketingový plán, popis konkurence, odbytové podmínky, SWOT analýza ani ekonomický propočet. Zamýšlí se také nad výhledem firmy do budoucna.
FILMpro - podnikatelský záměr
OBSAH:
1. Organizace podniku
2. Účel a funkce podniku
3. Marketingový plán
4. Popis konkurence
5. Cenové a odbytové podmínky
6. Vynaložené prostředky
7. Ekonomický propočet
7.1 Předpokládané výdaje za rok
7.2. Předpokládané příjmy za rok
Úryvek:
"Marketingový plán
TV studio FILMpro má již svou stálou klientelu a název s sebou nese záruku kvality, čehož hodlám využít.
Cílovou skupinou zákazníků jsou společnosti s počtem nad 20 zaměstnanců, u nichž je předpoklad, že budou pořádat nebo pořádají jednou nebo vícekrát do roka různé akce pro své zaměstnance a obchodní partnery. Vzhledem k tomu, že svým podnikatelským záměrem jim zajistím akci na klíč, oprostím je od problémů, které by měli sami s pořádáním. Protože počítám s výše uvedenou cílovou skupinou, budu od začátku plátcem DPH, aby mé služby byly pro klientelu „levnější“.
Popis konkurence
Na Klatovsku působí několik agentur, které nabízí srovnatelné služby, ale žádná nenabízí služby tak rozsáhlé. Oproti konkurenci budu nabízet kvalitnější služby za přijatelné ceny a nebudu se orientovat jen na klientelu, která mne osloví, naopak budu potencionální klienty kontaktovat a nevtíravě jim nabídnout své služby."
Cenové a odbytové podmínky
Klientelu budu lákat cenovou politikou, která pro ně bude přijatelná.
Cena za organizaci nebude pevná, bude se odvíjet od velikosti akce, od počtu a velikosti zábavných a doprovodných akcí (ohnivá show, strip, live, kouzelník aj.), hudby, občerstvení, příp. prostor (nebude-li mít klient vlastní).
Pravidelní klienti budou mít samozřejmě slevu.
Vynaložené prostředky
Vzhledem k úzké spolupráci s TV studiem FILMpro nebudu mít vysoké náklady. Dodavatelé nebudou vyžadovat žádné nebo minimální zálohy, protože TV Studio FILMpro již znají. I kdyby požadovali platbu za zboží ihned, náklady nebudou extrémně vysoké a budu je tedy hradit z vlastních prostředků.
Vozidlo nebudu zahrnovat do podnikání, aby nemusela být placena silniční daň. Vůz bude pouze nositelem reklamy.
Drobný hmotný majetek – celkem 16.000,-
Reklama + výroba reklamy 14.000,-
Reklama na vozidlo 2.000,-
Zdroje krytí potřeb – celkem 100.000,-
Vlastní zdroje 100.000,-